Svar från Frågestunden del 3

Din bästa/sämsta sida? 
Svar:
 oj oj oj. Nu måste jag se mig på ett opartiskt sätt. hmm. Min bästa sida är nog att jag ställer verkligen upp för andra när det behövs. Jag hoppas det iallafall. Men jag tycker om att hjälpa till. Min säsmta sida är nog allt mitt slösande. Jag spenderar pengar kors och tvär. här och där. Ja ÖVERALLT!

Vad är du rädd för?
Svar: Jag är rädd för att misslyckas. Att inte kunna stå på egna ben men jag vet att jag klarar av det. Ändå är det något av det värsta som skulle kunna hända mig.


Vad skulle du vilja förendra hos dig själv?
Svar: Jag skulle vilja förendra mina tankar. Tänka mindre på vad andra tänker och mer på vad jag vill. Jag skulle även vilja hjälpa till mer och uppnå mitt mål om att vara en god människa. Tänk om alla människor i världen vore snälla och generösa mot sina medmänniskor. Då skulle världens se mycket annorlunda ut. Jag vill känna att jag är en människa som vill känna att jag gör mitt bästa för mig och andras skull!


Vad tror du att du gör om 10 år?
Svar:
 En mycket bra fråga. Köpt en dyr kamera. Fotograferar, reser runt, jobbar och lever livet så gott jag kan. Har skaffat mig en hel del erfarenhet och utvecklats mer som person!

10 platser du vet att du kommer besöka?
Svar:
jag svarade tydligen på endast nio, orkar inte göra om kollaget och allt var städer. Men men jag vill verkligen till dessa 9 platser! =D




Vad gör dig glad?
Svar:
Det som gör mig glad är vackert väder och händelser som förgyller stunder. Underbara personer och rätt låt vid rätt tillfälle! ♥


Din favoritaffär?
Svar: 
Jag har ju ingen specefik favoritaffär eftersom jag långt ifrån varit i alla jag vill besöka. Men det bästa affärer jag varit i måste vara Topshop, Bikbok och H&M. Det har de bäästa!

Vad gör du på öland, hur kommer det sig att du åker dit så ofta?
Svar:
Jag har sommarhus på öland. Det är anledningen till att jag åker ner dit så ofta. Åker inte endast dit på sommaren utan även under lov eller helger :)

Är du kär i någon?
Svar:
Hahahaha, ja ni... Inte vad jag vet ;)


Har du gått någon foto/photoshop kurs?
Svar: 
Nej det har jag inte. Har lärt mig allt all by myself. Men på gymnasiet ska jag välja fotografisk bild som eget val. Det ser jag verkligen fram emot ;) Komma dit och kunna alla grunder kommer bli jätte roligt hihi!!!!


Hur lång är du och vad väger du?
Svar: 
Haha jag har ingen aning faktiskt. Jag väger mig nöstan aldrig och ja jag mätte mig för säkert 1 år sedan. Jag är över 1.60 iallfal :)


Drömresemål?
Svar:
Thailand eller New York helt klart! :D


Går du/har du gått på någon sport?
Svar:
Jag tränar truppgymnastik i klass äh kommer inte ihåg, det varierar! :)


Nöjd med ditt utseende?
Svar: 
Jag är nöjd, jag orkar inte lägga ner energi på att vara besviken. Alla hittar väl fel på sig själva men fokusera på det positiva. Alla människor är vackra på sitt eget sätt. Jag vill vara jag och vara unik! ♥


Hur gammal är Theo, är han din bror?
Svar: 
Theo är två år nu! :) Han är inte min bror han är min systerson alltså betyder det att jag är moster :D Han är den sötaste som finns, en liten diamant!


Drömyrke?
Svar:
Hmm, ingen aning. Jag skulle vilja arbeta med så mycket roligt. Ja mitt drömyrke är något kreativt/socialt i något slag. Fotograf, egen företagare, eller något annat trevligt som jag inte kommer på just nu =)


Nu har jag svarat på allt och tack för alla fina frågor. Väldigt djupa frågor som fick mig att tänka till om mig själv. Hoppas ni är nöjda med era svar och ni kan fortfarande fråga mig olika saker med kommentarer fast det inte är frågestund för jag älskar kommentarer! ♥

                                                                                                                             Kram Ebba



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0