Svar på 3 Kommentarer



Svar: Ja jag går på truppgymnastik, föreningen heter Wifolka Gymnastikförening :)




Svar:
 Jag använder mig av canon, så jag skulle ju självklart köpa en canon kamera! Det är svårt att jämföra Canon och Nikon, det är inte så mycket att jämföra egentligen. Men jag uppfattar canon som enklare att lära sig en bra kamera att växa med. Mina vänner som har Nikon är komplicerade att ställa in och jag fattar ingenting! Men jag är ju en canon användare så det kanske är därför också! Men jag rekomenderar Canon, den kamera det flesta fotografer jag stött på använder och som de flesta bloggare har! + att jag är super duper nöjd med min! ;)




Svar:
 Ja jag kan göra en stretch/vighets guide någon dag! Absolut, har redan lovat det en gång ska bara ha tid att göra en med, men det kommer! :D


Kram Ebba
Julia
2012-08-01 @ 14:31:11

Älskar din blogg och ser fram emot videon! <3
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0