Skrivbordsunderlägg

Uppdatering här om mitt intressanta sommarlovsliv! Har klippt ihop ett kollage med favoritbilder och la in det som skrivbordsunderlägg. Blev perfekt!
Nu ser min dator underbar ut, alldeles, alldeles underbar. (vad är det för disney film?)
Ja jag vet Askungen! Det där kändes bra att jag kom på det!
Imorgon åker jag till öland och stannar där ett tag sen åker jag hem och ska då på Kusin Majas bröllop! Det blir kanon kul!
Tips klipp ihop er egen bakgrund då blir det hundra gånger roligare och finare att gå in på datorn!




Kram Ebba
hanna
2012-06-30 @ 15:03:04

vad använder du dig av för sida ? :)

Svar: här använde jag mig faktiskt av photoshop! :) Men man kan klippa ihop kollage i picasa :D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0