Man blir yr

Det här med snö känns verkligen långt bort nu, lite galet att man vänjer sig vid värmen och ljuset så fort. Vintern verkligen flög förbi nu när jag tänker tillbaka på det. Idag har det varit fullt med olika aktiviteter, träning, födelsedagsfirande och fix nere vid ån. Är helt slut och ännu mer spännande aktiviteter väntar! Imorgon ska jag utbildas på mcdonalds och även på tisdag då min utbildning är uppdelad på två dagar. Efter utbildningen på tisdag blir det festligheter eftersom det är valborg. Längtar! Sedan kan jag meddela om att det är endast 10 dagar kvar till ONE DIRECTION nu, kan knappt fatta längtar så!!



Kram Ebba
Johanna
2013-05-01 @ 09:13:38
URL: http://johannasjostedts.blogg.se

Hej! Jag tycker din header är jättefin och din design med, så jag undrar kan man beställa designer/headers av dig? Såna fall vill jag jättegärna ha en! ♥ :)

Nyfiken tjej!
2013-05-01 @ 17:20:43

Vart redigerar du dina bilder? Så sjukt fina! Man blir glad av att kolla på dom känner vinter/sommar känslan!
Ta gjärna detta i ett inlägg är du snäll så man kan se det på blogkeen!

Sjukt bra och fin blogg!!

Hanna
2013-05-01 @ 22:41:52
URL: http://gymnastics4ever.devote.se

så sjukt härligt att värmen äntligen har kommit :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0