En fråga till er

Jag behöver göra en intressekoll. En intressekoll bland er, skulle ni uppskatta en frågestund? Hade en i somras men har fått en hel del nya läsare sen  dess så jag tänkte att ni kanske skulle tycka en frågestund passade bra? Vad tycker ni, skulle ni bli glada och få den öppna chansen att fråga det ni undrar om mig och bloggen? 

Här hittar ni frågor och svar från förra frågestunden:

DEL 1

DEL 2

DEL 3


Kram Ebba
Johanna
2013-03-31 @ 18:01:24

Jag vill gärna att du har en frågestund :)

Clara-foto
2013-03-31 @ 18:29:01
URL: http://claras.infografik.se

Ja skulle vara jätte kul:)

Hanna
2013-04-01 @ 12:55:09

Ja Ebbis! Ha det, det är alltid roligt att läsa ;) Och ännu roligare om du svarar i en video tycker jag hehe puuuuusss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0