Från gårdagens shopping

Kom hem med så mycket bra från rundan på stan igår. Nya bekväma skor, trosor och en mysdress precis vad jag letat efter! Är så nöjd och sitter och gosar med den just nu, mysigt värre. Har letat efter en mysdress i antingen ljusrosa eller turkosblå och igår fann jag en blå på Cubus. Är fortfarande så lycklig över att de fanns i färgen jag ville ha! Utöver mina inköp hade jag en super mysig dag med Hanna, vi år lunch och kollade in alla olika butikers utbud inför våren och sommaren. Senare på kvällen blev det taco mys hemma hos mig med mina saknade super vänner från högstadiet. Inser hur mycket jag saknar dom, ni är för bra!

Mysdress - Cubus 
Nike skor - Intersport 
Trosor - Cubus


Kram Ebba
MICAELAS
2013-03-31 @ 13:16:58
URL: http://lovliie.blogg.se

d kostade skorna? :)

Svar: 399:- =D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0