sommer, summer, sommar

Istället för att jobba med tyskan och dess tråkiga grammatik fastnade jag här. Drömde mig bort till sommaren en stund, så himla underbart. Vill bara kunna slänga på mig en tunn klänning och gå med sandaler ner till vattnet för att ta ett dopp. Efter det behöver man inte bry sig utan kan ligga och sola hela dagen lång. Fast samtidigt så längtar jag som tusan till snö och kyla. Jul och fyverkerier! Hade en höstdepression för ett par veckor sedan, men nu känns allt så mycket lättare. Var ett par dagar jag bara ville gå och lägga mig i sängen och sova. Min inställning har ändrats helt och det känns underbart! Fast ändå, lite sommarbilder piggar ju ändå upp i detta mörker.

Alla bilder är tagna på Öland ♥
 

Kram Ebba
S A R A
2013-11-30 @ 21:20:13
URL: http://emilinnea.blogg.se

Åh vilka härliga bilder! Saknar verkligen sommaren :D

Svar: Tack! Ja jag med, tur att man har bilder och videoklipp från den tiden. Så kan man dämpa saknaden lite iallafall :D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0