Almost is never enough

Min dag har varit full av aktiviteter! Jag har såklart varit i skolan, efter skolan hade jag körlektion och efter den hämtade Anna upp mig för att åka en sväng till Vadstena. I Vadstena mötte vi upp våran saknade och älskade Ida! Har inte träffat henne på flera veckor nu och det är alltid lika trevligt att träffa henne! Vi saknar henne så mycket här hemma. Iallafall så satte vi oss ner och fikade. Sådär mysigt som det bara kan vara med så fina vänner. Massor med prat och skratt om vad vi har gjort sedan vi träffades sist! Ska försöka blogga mer imorgon, men jag tror även den dagen är full av planer. En guide om att hitta fokus med kameran kommer upp innan fredag iallafall, det lovar jag!

 
Kram Ebba
donautgirl
2014-04-30 @ 14:39:05
URL: http://Donautgirl.blogg.se

Vad trevligt det verkade!!!
Du är så grymt bra på gymnastik älskar dig<3<3<3

Maria Ekblad
2014-04-30 @ 15:03:35
URL: http://dreamsof.se/

Wow vilket vackert ljus!

Molly
2014-04-30 @ 17:39:28

Hej Ebba!
Har du några bra tips på hur man får en bra header. Alltså hur man fixar den så att den blir snygg osv. Hur många bilder och färger. Du fattar! Kram :)

Svar: Det är ju helt klart en smaksak, alla tycker olika! Men jag rekommenderar att satsa på färger som matchar designen, så som min Header gör :) antal spelar nog ingen som helst roll bara man lägger och placerar bilderna snyggt! Sedan är självklart själva bloggnamnet bra att ha med :D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0