Wild wild love

JARRÅ! Imorgon är det äntligen fredag och vi tar påskolv! Jag längtar så och det känns fantastiskt att påsklovet är här så snart, jag har knappt hunnit räkna ner. Imorgon slutar jag redan vid 12 och senare ska jag jobba 3 timmar. På lördag ska jag fira farfar som har fyllt 90-år och på söndag åker jag till sälen. Är så taggad inför en liten skidsemester. Älskar att åka skidor och hoppas på bra väder! Ikväll väntar träning och jag måste komma ihåg musiken!
 
 
Kram Ebba
Linn Johansson
2014-04-10 @ 18:38:52
URL: http://linnjohs.blogg.se

Du fotar såå himla fint! Älskar verkligen dina bilder!

Svar: Åh Tack så mycket! :D
Ebba

elina
2014-04-10 @ 19:03:14

du skrev att du skulle ha en fotoskola lite efter påsk till sommarlovet på frågestunden,
du ska väl ha de fortfarande ha de? för jag väntar verkligen för du är så grymt duktig :D

Svar: Ja då! Det kommer efter påsklovet! :D
Ebba

▲Sarah
2014-04-14 @ 19:47:42
URL: http://sarahss.blogg.se

Härliga bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0