Räkna regnbågar, inte åskväder

Har ni några favoritord? Jag har en hel hög. Ord som jag kan uttala bara för att det är så vackert eller ord som har en sådan stark betydelse. Ord sätter sina spår, de kan få dig att le i dagar till att gråta i nätter. Jag slukar ord och tror på vad folk säger. Allt folk säger är inte sant. Man blir sårad och man blir lurad. Men överlag blir du glad och belåten. För i allmänhet tror jag att folk agerar vad de säger, de gör vad de lovar och menar vad de säger.

Lova. Sockervadd. Regn. Hö. Kär. Oförglömlig. Vacker. Solros.
Älva. Fräknar. Hav. Regnbåge. Äkta. Ingenting. Liten.
Karma. Spegel. 
Sång. Sommar. Äpple. Älska.
Arkiv. Naturlig. Evighet. Alla.

Jag. Vi. Du

 
Kram Ebba
Anonym
2014-07-05 @ 14:07:55

Glömde du inte ordet Tjusigt? :)

Svar: Jo! Det viktigaste ordet av de alla! haha :D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0