Jag vet att du alltid finns där, där för mig

Jag blev extra djup nu såhär på kvällskvisten. Funderar på livet, på rymden och hur knäpp jag blir i huvudet av att tänka för mycket. Ni vet de där vanliga frågorna. Vad finns efter rymdens slut? Tanken på att jag kommer dö och tänka rent realistiskt hur mitt framtida liv kan se ut. Det är så ovanliga tankar som dyker upp. Tankar som det inte finns svar på, endast gissningar. Jag tror det är nyttitgt på sitt sätt, det är viktigt att tänka för långt ibland så tankarna snurrar iväg. Jag blir nästan yr i huvudet. Om något skulle gå i kras, eller fel. Om jag behövde någon så vet jag att jag har min familj och min bästa vän. Mina extraliv.

 
Kram Ebba
Anna
2014-03-31 @ 12:58:14
URL: http://annahermanson.blogg.se

Love uuuu

Anonym
2014-03-31 @ 14:36:40

kan inte du filma nångång när du övningskör? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0