"Låter hellre blickarna vara lite för många"

Ett par favoriter jag har på internet:

CITAT
- Underbara kloka citat från Mittpunk. Kolla även in kommentarerna en supersmart kille som utvecklar alla citat till en tänkvärd text - 

FLICKR
- Har inte riktigt hunnit lista ut hela konceptet ännu då jag inte delar med mig av mina bilder, har inte ens en inlogg. Dock är detta som we♥it fast med lite mer struktur. Mycket inspiration av olika slag! -

LOOKBOOK
- Vet du inte vad du ska ha på dig? Vet du inte vad din garderob saknar? Här finner du ALLA svar. Fasen blir lika imponerad varje gång jag går in här att folk har så himlans bra klädsmak och vågar -

TWITTER
- Älskar twitter och alla olika konton här är mina favoriter, Citat av Melissa Horn, Spänning i vardagen, Ord om honom och Oturs Olga -

JRAMOS
- Älskar hans texter av hela mitt hjärta -

 
 Kram Ebba
1da
2014-11-24 @ 20:18:56

åh vad fin bild!

Jag har en fråga, hur får man kameran att fokusera på ögonen istället för typ näsan och munnen?
Tacksam för svar.

Kram <3

Amanda
2014-11-24 @ 20:41:05
URL: http://amandaphoto.webblogg.se

Jätte fin bild! Du är så himla duktig <3

Tovvsan
2014-11-24 @ 21:17:39
URL: http://tovvsan.blogspot.se/

Woow vilken fin bild!

Ida malmberg
2014-11-25 @ 08:23:59

säljer du designer?
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0