SNEAK PEAK

Fanny och jag tog en liten fotorunda ihop. Mycket trevligt och med överraskande resultat. Kändes omöjligt ett tag då knappt någon av idéerna jag hade innan gick att genomföra. Men nu sitter jag här vid datorn med ett gäng bilder som jag vill visa upp för er.

En liten fotolektion också. Ser ni hur olika färgerna är i bilderna? Den första går i varma toner medan den andra går i kalla toner. När ni fotograferar ändras färgerna beroende på vinklar och hur solen står. Tror denna färgskillnad har med den nedåtlutande vinkeln i andra bilden att göra. När det gröna gräset syntes mer. Plus att det blivit mörkare under tiden vi fotograferat. Något ni kan tänka på när ni fotograferar själva :)


Kram Ebba



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0