Inspiration till tolkning

Det här har varit uppskattat varenda gång jag klippt ihop kollage som tydligt visar bilder jag inspirerats av. Tycker det är otroligt kul att se och många av detta bilder har lagt sig i mitt undermedvetna och sedan format en bild jag sett. Andra har jag fastnat för så mycket att jag försökt göra så likt som möjligt med min egna twist. Vad tycker ni? ♥ 


Kram Ebba
Anonym
2015-12-21 @ 20:20:01

Hej Ebba! Jag undrar bara lite angående to die for tävlingen du hade. Har du avslutat den? Vem vann isåfall? Eller när avslutad den isåfall? Jättekul att du ordnade ihop en sådan tävling!! Kram

Svar: Hej vinnaren valdes ut av ToDieFor och har blivit kontaktad av dem då jag inte hade något med utlottningen att göra tyvärr. KRAM ♥
Ebba

Elvine
2015-12-22 @ 09:23:00

Underbara bilder!! Du är såå grym!

Elvine
2015-12-22 @ 09:23:46
URL: http://elvinek.blogg.se

Har ett inlägg om dig i bloggen, kolla gärna in! KRAM

Amanda Simonsson
2015-12-22 @ 09:58:25
URL: http://fotografenmedcanon.blogg.se

Åh, dina bilder är så mycket finare!!
Kram

Ante
2015-12-26 @ 15:51:29

Snyggt gjort




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0