Tonight, we're at the lost and found

Can't sleep love och Lost and found spelas på repeat. 
Spenderar kvällen med musiken på högsta volym sittandes på mitt rum. Ska nog måla lite i min målarbok och sminka mig lite för att experimentera. Hoppas ni haft en fin fredag och ni som skriver högskoleprovet imorgon önskar jag ett STORT lycka till! ♥


 
Kram Ebba
Ofelia
2015-10-24 @ 13:17:50

Hej Ebba!

Jag har en liten fråga angående stretching. Jag brukar gå ner i spagat varje dag och stå ca 5 minuter per ben och sedan varva fem gånger lite snabbt mellan benen. Men i förrgår lyckades jag nog sträcka mig (det kändes iallafall så, hoppade till och gjorde ont) så nu gör det väldigt ont om jag försöker gå ner i spagat med det benet fram. Det skulle nog gå med lite slit och smärta, men det skulle ta bra mycket längre tid och göra väldigt mycket ondare. Så till själva frågan. Ska jag fortsätta att gå ner i spagat med det benet fram eller ska jag sluta ett tag? Är så rädd för att jag kommer bli stelare om jag inte fortsätter stretcha med det benet fram :/ Hoppas du vill svara, kram!

Svar: Har svarat i ett inlägg :)
Ebba

Sofie
2015-10-24 @ 21:08:44

Hej! Jag har precis köpt en ny kamera (en cannon eos 700 D) och behöver hitta ett bra stativ samt redigeringsprogram. Tänkte höra vad du använder och ifall du har något bra tips på vart man kan få tag på det. Vad använder du för redigeringsprogram? Dina bilder blir verkligen super fina...och hur mycket kostade programmet?

Svar: Har svarat i ett inlägg :)
Ebba

Edith
2015-10-25 @ 12:55:33
URL: http://oxfordith.blogg.se

Hej Ebba! Jag fotar med en Nikon D90 och vill köpa ett nytt objektiv. Fotar ungefär samma saker som du, dvs mycket porträtt/gymnastik/yoga och spelar in lite videos. Att bilderna blir ljusa och skarpa är viktigt. Just nu har jag ett zoom Nikkor 18-105/3-5 och ett fast Nikkor 50/1,8. Jag vet att du fotar med canon men jag vore jätteglad om du kunde ge tips på vilken typ av objektiv jag bör köpa! Helst vidvinkel - så jobbigt när man måste backa så mycket... :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0