Önskerubrik: Om Mig

Fick ett förslag från er läsare om att skriva lite om mig själv. Inte så lätt att förstå vem jag är eller hur jag är. Nedanför är ett kollage av saker som är viktigt eller bara betyder mycket för mig. Viktiga delar av den jag är.

Jag är en tjej född 1996 i Östergötland där jag fortfarande bor. Mitt största intresse är fotografering, gymnastik och allmänt pysslande. Jag gillar att fixa och skapa grejer. Jag är en sladdis vilket betyder att jag har äldre syskon. Faktiskt är vi fem barn så jag har fyra syskon, det är riktigt kul! Faktiskt så har min ena syster två barn vilket gör mig till moster. Typiska ord för att beskriva mig som bäst är att jag är LAT, riktigt lat gör allt i sista stund. Har massor av smycken som jag inte ens använder, tur att jag förståt att jag inte ska köpa smycken! Jag är kreatic och gillar att pyssla med kameran, photoshop, album, klippa och klistra. Helt enkelt skapa eller göra om. Jag älskar att bada och har aldrig varit rädd för vatten, när jag var liten lekte jag jämt att jag var en sjöjungfru i poolen, haha. Jag är en riktig datanörd och kan sitta i timmar framför datorn med allt möjligt dessutom spelar jag sims och tv-spel. Jag har en stor förkärlek för hundar, Marc Jacobs, Bokeh och motljus. Detta är sagen jag verkligen gillar och när jag blir stor ska jag ha en Larbrador som jag hade när jag var yngre. Jag har lätt för att spendera pengar och när jag inte har något att fotografera fotar jag gärna mina fötter. Har massvis av bilder med fötter på stranden, i gräset, i havet, i luften och så vidare. Jag fotograferar med en Canon kamera och är helt såld, är så nöjd med den och den är så enkel att förstå! Mina absoluta favorit platser är mitt hem, öland och bron. Bron är en trasig bro så det är ingen trafik där längre som ligger runt 300 meter från mitt hus. Det är alltid så lugnt där och oavsett väder eller årstid är det så himla vackert där! Jag har många fina underbara vänner och även en extra nära vän, en bästis. Vi har känt varandra sen dagis och har så gott som suttit ihop sen dess. Gud vad mycket jag skrev men nu vet ni mer om mig. Tjejen som sitter bakom dataskärmen, skriver och fotograferar till denn blogg. Ebbalilliestrom.blogg.se

Kram Ebba
inthearena.blogg.se
2013-01-12 @ 13:20:35
URL: http://inthearena.blogg.se/

snyggt!

Svar: Tack! =D
Ebba

JUNITJEJ
2013-01-12 @ 14:08:47
URL: http://www.junitjejen.se

Kul at få veta mer om dig!

Svar: Vad trevligt att ni tycker det! :)
Ebba

Linn
2013-01-12 @ 19:19:23
URL: http://jennylinnviktoria.blogg.se

Hur ser ditt liv ut om 10 år? :)

Svar: Vilken djup fråga. Kan utan problem skriva ett inlägg med ett svar. Något ni skulle vilja? =D
Ebba

15 årig tjej
2013-08-23 @ 21:27:53

Hej Ebba!
Idag var första dagen jag sett din blogg, den är underbart fin, kommer följa den från och med nu, och dina bilder, jag älskar dem!
Du bjuder verkligen på dig själv, ditt utseende, ansikte, hela du, helt perfekt. Vilken tur dina väner har, du verkar vara en riktig bra och snäll kompis. Du har indpererat mig till att skaffa en blogg, så hoppas det blir bra tack, kram Sara

Svar: Åh tack så jätte jätte mycket! Det är precis det jag vill åstadkomma! Tack tack tack! Och lycka till med bloggen! kommer gå kanon! :)
Ebba

alexandra
2013-11-30 @ 08:40:02

För det första, älskar din blogg! Bilderna du tar är så otroligt vackra. Men jag tänkte fråga vad sidan som du kollar serier och filmer på heter? Har för mig att du tittade på en annan sida än swefilmer. :)

Svar: cucirca.com har massor med serier som läggs upp direkt efter dom sänts i USA :)Kram!
Ebba

Anonym
2014-05-08 @ 22:16:26

Bor du i Linköping?

Svar: I närheten :)
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0