@Ebbalilliestrom @Ebbalillie

Fick en fråga om min instagram, har lagt upp svar på detta förrut men nu kommer det igen! Inte så lätt att hitta tillbaka till gammla inlägg så ska försöka skylta med inlägg som innehåller svar på vanliga frågor. Försöker fixa det idag så samma inlägg inte dyker upp så ofta. Mig hittar ni under två användarnamn på instagram. En med mer bilder och texter från mitt liv och den andra med fotograferingen i fokus.

@Ebbalilliestrom är jag och mitt vanliga konto


@Ebbalillie är mitt fotograferingskonto där jag även skriver på engelska. Jättebra övning ju, så himla mysigt att använda engelska tycker jag :)
 
Kram Ebba
Linda
2013-05-28 @ 11:44:48
URL: http://Linda.colin.se

Jag har en BLOOPPPIS med nike air max, gummistövlar bland annat inför sommaren om du skulle vara intresserad? :)

Ofelia
2014-01-25 @ 19:07:10
URL: http://www.ofelias.se

Ååh, så fina bilder! ^^

Frida
2014-01-26 @ 00:01:39

Kan du lägga upp bilder och skriva vart du köpte kläderna? Vissa foton som du har tagit när du har klänningar på dig de e så fina och klänningarna e så fina vart köper du alla?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0