Ny Indelning i arkivet

Har precis suttit och pysslat lite med designen. Ingen jättestor förändring men ändå en bra uppdatering. Lättare att hitta mellan åren och månaderna nu än innan, eller hur? :D

Har en riktigt pysslig söndag för mig själv, har redigerat bilder, uppdaterat designen, rensat lite på datorn och ska snart kolla igenom bilderna fotograferna tog från syster Saras bröllop. Ska se om jag finner lite inspiration och kanske fixar lite med ett par bilder. Nu får det roliga börja. Musik på och koncentration på max, här ska bilder granskas!


Kram Ebba
Johanna
2013-04-26 @ 17:03:24
URL: http://johanniserica.blogg.se

Åh gud så fin blogg, har precis hittat den men älskar den redan! Har du gjort din design själv? riktig snygg och skulle behöva lite tips isf, speciellt på meny raden :) kram på dig!

Svar: Tack så mycket! Jag har byggt vidare från en färdig mall och gjort den till min egen :D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0