Vart jag shoppar på nätet

Topp 4 


Asos. Här har jag faktiskt bara handlat en gång, men det blev så bra att jag tar med det ändå. Utbudet är STORT och bjuder på mycket inspiration. Är inne här så gott som jämt och tittar även fast jag inte alltid klickar hem.



Nelly. Tror så gott som alla handlar eller har handlat här. Upplevelserna varierar då servicen inte alltid är på topp. Leveransen är inte den snabbaste heller, men Nelly har ett stort sortiment och är en svensk kedja. Har köpt mycket skor och klänningar härifrån. Är nöjd till 80% då jag haft en tråkig incident här angående ett byte.


Ginatricot. Har aldrig handlat där så mycket som jag gjort det senaste halvåret. Jag älskar deras butik och webshop. Snabba leveranser och vid byte kan du vända dig till din närmaste butik. ENKELT VA? Handlar allt från jeans, skjortor, bikinis, toppar, klänningar med mera här! Älskar denna affär :)
 

Zara. Min STORA favorit. Föredrar att handla över deras hemsida än i butik då det alltid brukar vara stökigt och mycket folk i själva butikerna. På nätet kan jag bläddra igenom sortimentet i lugn och ro med så gott som alla storlekar tillgängliga. Som det ska vara när man shoppar. Bra kvalité för bra pengar. Finns inget att klaga på!! Levernasen kan ta lite tid då lagret inte ligger i Sverige.


Andra favoriter,
TRIANGL, BOOHOO, IVYREVEL, H&M, MANGO, MISS SELFRIDGE, LINDEX, PULL&BEAR, KICKS
Vart shoppar du på nätet?

Kram Ebba
Maja
2016-03-23 @ 18:16:58
URL: http://devote.se/healthymaja

Jag har nominerat dig i Liebster award på min blogg, så kika in och se vilka frågor du ska svara på! Kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0