Svar från Frågestunden del 2


Bor du i Stockholm? 
Svar:
 Nej jag bor i mitt älskade östergötland dö, med världens skönaste dialekt! ;)


Var i Turkiet vasr du, var du på turkiska Ullared?
Svar: Jag var i Side eller Kumköy kan man säga. En by och en stad som nästan vuxit ihop! Jag var på turkiska ullared, rekomenderar er alla att ta en titt där när ni är i Side! :)


Var brukar du fota?
Svar: Jag brukar oftast fota här hemma. Har haft riktigt tur har en underbar miljö så nära intill mig. Vackert är det ända jag kan säga!


Vet du vart du ska när du ska fota?
Svar:
 Nej, jag ger mig ut med kameran och låter slumpen ta mig dit. Det blir mer spännande så. Det bästa är att återvända till ett ställe man fotograferat på förr och se hur annorlunda man ser på miljön. Man gör något annat utav en plats man redan utnyttjat fast på ett helt nytt sätt, det är coolt!


Bästa Kompis?
Svar: 
Jag har min älskade underbara vän Anna Hermanson som alltid finns där och förstår mig! Men jag har så många underbara bästa vänner som betyder så mycket för mig! Alla stötar och finns för en på olika sätt! Jag älskar dom alla. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTASTE FINASTE VÄNNERNA I VÄRLDEN!


Vad har du för drömmar och mål?
Svar: 
Jag har drömmar och mål. Mitt mål är att bli lycklig och i framtiden kunna titta tillbaka på mina val och handlingar och känna mig stolt över platsen där jag hamnat. Det är ju jag som har min framtid i händerna och som gör vad jag gör med mit eget liv. Jag vill känna mig nöjd och inte känna ånger att jag skulle gjort på något annat sätt. Mina drömmar ja jag drömmer om stora saker eller inte direkt kanske. Idag drömmar jag om att spendera en del av mitt liv boende i new york med en vän. Arbeta, fotografera och lära sig mer om livet i staden som aldrig sover. Skaffa mig lite livserfarenhet på andra sidan atlanten.


Vad har du sökt till gymnasiet?
Svar: 
Jag har valt att läsa ekonomi. Varför kanske ni undrar eftersom det är bra kunskap och verkar vara mer intressant än samhäll. Om ni undrar varför jag inte valde en foto inriktad linje så är det för jag är feg. Men framför allt eftersom att jag tror om foto är menat för mig så kommer det lösa sig iallafall utan utbildning. Foto får bli en sidan av grej som jag sysslar och lär mig själv. Jag vill utveckla mitt eget fotograferande! Hitta min stil.

Har du alltid varit intresserad av foto om inte, hur växte ditt intresse fram?
Svar: 
Mitt foto intresse växte fram på riktigt för ca 3 år sedan. Mamma hade en systemkamera som jag la vantarna på. Tog kort på allt från olika vinklar, inställningar mm. Men jag har inte blivit duktig tekniskt förrns nu faktiskt! Jag är stolt över mig själv att jag lärt mig så mycket själv och nu har jag ju en alldeles egen kamera. Det är frihet! Foto foto foto ♥


Fem typiska sanningar om dig?
Svar: 

1. Jag är sämst på att städa mitt rum. Men när det väl händer blir det storstädning och sen städar jag inte på kanske 5 veckor eller mer.

2. Jag ÄLSKAR LIVET!

3. Jag är en av de lataste människorna på jorden. eller ska vi kalla mig effektiv? ;)

4. Jag är livrädd för att bli vuxen samtidigt som jag ser fram emot det

5. jag är otroligt dålig på att spara mina pengar, något jag ska ändra på!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0