Har man inget nytt får man bjuda på något gammalt!

Som rubriken lyder har jag inget nytt att visa er, har några foto idér på lager i mitt huvud men jag har inte tagit tag i dom än, de kommer och snart!

idag hade jag mitt absolut sista prov på vifolka, musikprov och det gick väl sådär.
Imorgon får jag tillbaka mitt ekonomihäfte i hemkunskapen och jag är riktigt nervös då jag verkligen kämpat mot ett mvg!
Nu ska jag upp till mitt vackra rum städa klart och ta det lugnt!
Juste har även bestämt mig för att klippa håret.
Så ska väl ta en efterbild och se om ricinoljan gjort någon nytta eller om jag bara fått för mig det ;)

Ska försöka blogga en gång till senare och faktiskt ta en bild eller två!


Sommaren/hösten 2009


Kram Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0