Var jag redigerar mina bilder

En vanlig fråga som ofta ställs här på bloggen är vilket redigerings program som jag använder mig av. Jag svarar rakt och enkelt: Adone Photoshop CS5 är det program som jag använder mig av till 97% av alla gånger. Ibland kan det hända att jag använder ww.pixlr.com men endast när jag inte har tillgång till photoshop som jag har i min stationära dator. Jag kan rekomendera programet till alla, även fast det är ganska komplicerat. Men det finns enklare versioner som heter Adobe Photoshop elements och kostar runt 1000 lappen. CS5 är mycket dyrare men har man rätt kunskaper kan man få tag i det gratis via internet och ledladdning ;)

I photoshop kan vad som helst göras möjligt med din bild. Har man kunskapen så kan man göra så mycket! Uååtäcker nya knep och redigerings möjligheter varje gång!


kram Ebba
Linnea - fotografering -
2013-06-15 @ 14:34:25
URL: http://phics.blogg.se

Hej!
ALltså jag har försökt att ladda ner ps, (har redan haft testversionen i 30 dagar) men när det väl typ har "laddats ner" så är det ändå som har laddats ner är tomma mappar //:

haha tänkte om du visste vad det är för fel eller vart du laddade ner ditt?

Elin
2013-11-08 @ 15:25:56
URL: http://ells.blo.gg

Har du laddat ner Photoshop eller köpt? För jag undrar vart man kan få tag på det<3

Victoria Guttormsen
2014-04-21 @ 13:55:45
URL: http://victoriahappie.blogg.se

Hej har ni/du någon hotmail som man kan fråga prevata saker??

Ebba

Klara & Vera
2014-06-04 @ 14:27:53

Kan du lägga upp en video när du redigerar en bild? Snälla, din bilder blir så fina!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0