Lite info och lite svar

Imorgon kommer Anna och jag spela in och släppa vårt andra avsnitt. Vi kommer lägga upp avsnitt varje vecka på måndagar. Blir lite struligt nu i början men efter vårt andra avsnitt kommer det finnas en ny podcast att lyssna på varje måndag!

Har fått ett antal andra frågor och en av dem är när jag kommer svara på frågestunden och tänkte spela in den videon på fredag eller lördag. Så videon med alla dess svar kommer upp i helgen så passa på att ställa fler frågor innan det är försent -> HÄR

Sedan fick jag även en fråga om min guide för matta svartvita bilder. Den guiden finns att hitta -> http://ebbalilliestrom.blogg.se/2012/august/photoshop-guide-matt-svartvit.html#comment


kram Ebba
Stine B Johansen
2013-10-04 @ 11:12:31
URL: http://stinebj.blogg.no

kjempe fin blogg du har, jeg er fra norge! Og er fast leser på bloggen din! :-) Hadde vært gøy hvis du hadde tatt en liten titt innom min blogg -- www.stinebj.blogg.no!

Svar: Oh vad kul att du läser min blogg! Hoppas du förstår och gillar innehållet! :DDin blogg var jättefin! :D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0