Shopping a la Ebba

Jag är fullt medveten om mitt problem. Jag får en kick av att beställa hem grejer. Alltså beslutsångesten innan jag klickar på "genomför beställning" eller "place order" är en sådan kittlande känsla. Jag gillar den känslan, jag är nog lite beroende av den känslan. Haha, jag är galen. På riktigt. Aja grejerna jag klickade hem är superfina i alla fall och allt förutom tröjan var på extra pris så är mycket mycket nöjd.

Rosa glittriga överdelen till vänster, den svarta nederdelen därpå, tröjan, den lila/blå/svarta överdelen och baddräkten. ÄNTLIGEN hittade jag en baddräkt jag ville ha. Fatta att fotografera med baddräkten på stranden i sommar, så snyggt! Hoppas allt sitter som det ska, det har det ju alltid lyckats göra annars!

 
Kram Ebba
Linnea Nordvall
2014-12-31 @ 13:08:26
URL: http://photho.blogg.se/

Gud va snygga bikinis :) Vart finns dem?

Svar: Victoria's secret :)
Ebba

Linnea Nordvall
2014-12-31 @ 13:08:26
URL: http://photho.blogg.se/

Gud va snygga bikinis :) Vart finns dem?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0