Anonym
2014-01-08 @ 23:39:04

Gud vad duktig du är! Hur lär du dig allt egentligen?

Svar: Jag är självlärd. Google har varit min guide. Bara att söka på allt, sedan har jag även två böcker och en tidning. Så man kan lära sig inga problem! :D
Ebba

Clara
2014-01-09 @ 10:08:49
URL: http://claras.infografik.se

Jätte, jättebra!

Freda
2014-01-12 @ 12:50:07
URL: http://fredaom.blogg.se

Har kollat genom det mesta i dina redigerings tips och videos och du gör det väldigt bra och lätt.
Förra året gick jag från picasa till lightroom och det var en mardröm, men nu kan jag inte tänka mig något annat.
Photoshop för mig har alltid varit lite av djävulens påfund. Så många knappar och verkar så galet svårt.
Men jag testade lite photoshop samtidigt som jag kollade på dina videor. Det var inte så farligt som jag trodde.

Tack för hjälpen, och fortsätt gärna dela med dig :)

Svar: Vad roligt att du tycker som du gör! För jag har alltid tyckt lightroom varit lite av djävulens påfund då jag inte hittar, eller vet hur jag ska göra med bilderna på smidigaste vis! Lite tvärtom för oss båda då jag tycker photoshop är fantasiskt! Glad att jag kunde hjälpa till och det är bara att fortsätta öva så ska nog den där spärren för programmet försvinna. Försöker själv med lightroom just nu, men går inte så bra! :)
kram ;D
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0