Få fokus på rätt ställe

Jag delar med mig av hur jag tänker för att få fokus på rätt ställe vid närmare självporträtt med hjälp av kamerans manuella fokuseringspunkter. Kommentera om ni har förslag på andra ämnen eller frågor inom foto ni skulle vilja att jag förklara i en video.

Denna video är ju då hur det blir med Canon, vet inte hur denna funktion fungerar på Nikon, Sony eller andra märken. Det finns säkert något liknande, kolla i era instruktionsböcker :)


Kram Ebba
Anonym
2015-04-16 @ 20:43:51
URL: http://gubbsi.blogg.se

Den här videon var spot on precis vad jag behövde! Jag har nämligen gått och funderat på hur jag skulle lösa det här med att få skarpa självporträtt. Tack så mycket! Det är faktiskt du och din blogg som har inspirerat mig till att ta fram kameran och börja fota igen! Så tack! :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0