Det var en sommarkväll

Livet går riktigt bra just nu. Jag jobbar om dagarna och umgås med vänner om kvällarna. Igår kom Anna, Pollan, Linus och Vikor över på sommarmys med grillat, frukt och godis. En kubbtävling sattes igång och vi tjejer förlorade tyvärr, haha. Men skratta har jag gjort för resten av veckan. Idag kom Hanna och Emma förbi för tacomys sedan delade jag ut lite kläder jag rensat ur från garderoben. Hanna och Emma ska nämligen dra till London om en månad. Vet inte hur jag ska klara mig utan dessa två pinglor...

Imorgon ska jag jobba och mot kvällen sticker jag in till vadstena för picknick med Anna och Fanny. Mysigt värre. Fredagen bjuder på ledighet och tid att blogga ikapp de senaste dagarna.
Hoppas ni har en bra sommar än så länge.


Kram Ebba
Tovvsan
2015-07-16 @ 23:43:01
URL: http://www.nouw.com/tovvsans

låter härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0