Waiting game

Snart spricker vårens ljus och värme igenom helt. Jag är så förväntansfull på april. Minns att jag fotograferade bland tusentals blommande vitsippor förra året och det ser jag fram emot att göra i år igen. En bild från igår, kjolen är jag helt förälskad i. Längtar som en tok tills jag kan använda den barbent till vardags! Känns som jag väntar på allt, att tiden ska gå, att värmen ska komma, att naturen ska börja blomma, att skolarbetet ska bli klart och att sommaren ska komma. Jag väntar. Jag räknar ned och innan jag vet ordet av längtar jag tillbaka.

 
Kram Ebba
Anonym
2015-03-31 @ 20:55:59

Vackert skrivet, och passande rubrik :)

Anonym
2015-03-31 @ 20:56:13

Vackert skrivet, och passande rubrik :)

Amanda
2015-03-31 @ 21:14:45
URL: http://amandaphoto.webblogg.se

Helt underbar bild!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0