Det är så mycket jag vill kunna

Så vig som jag var i januari tidigare i år har jag aldrig varit i hela mitt liv. Sedan tappade jag rutinerna och nu är jag stelare i ryggen än vad jag någonsin varit. Rörligheten i spagaten sitter kvar, men split, rygg och axlar är tillbaka på noll. Nu har jag suttit framför datorn och blivit inspirerad. Har ni pinterest? För jag är helt såld, hänger där varje kväll för lite inspiration. Så nu ska jag upp och stretcha i en timme innan läggdags. Med lite bra musik i hörlurarna och nya övningar lär detta bli riktigt kul och ge resultat. 

 
Kram Ebba
Felicia Beckius
2015-11-18 @ 20:53:22
URL: http://feliciabeckius.blogg.se

Jag var också väldigt vig för några år sedan då jag gick i gymnastik. Nu spelar jag fotboll och är stelare än någonsin haha.

Marike
2015-11-19 @ 08:33:13
URL: http://nouw.com/speedoflife

Grymma inspirations-bilder! Måste också komma upp och stretcha innan jag tappar all min vighet. Det är likadant för mig att spagaten sitter kvar men resten tappar jag på bara några veckor utan stretch.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0