Hula Hopp

Spenderar så gott som alla mina kvällar under vardagarna på gymmet i en timme eller två. Det är så skönt att jag äntligen fått in träningsrutinerna och rör på mig några dagar i veckan. Jag mår 100x bättre då. Just nu varvar jag med styrka och kondition, sedan försöker jag stretcha efteråt varje dag. Just nu är favoriterna avancerad step och bodypump. Där har vi liksom mina favoriter. Rörelse till musik som blir extremt jobbigt men samtidigt så himla kul! Bodypump är styrka där man kör olika set till olika låtar med vikter. Det är verkligen HELA kroppen och det är lätt att anpassa efter sin egen förmåga. Annars varvar jag med mage/rygg pass samt tabata eller något annat kul jag inte provat tidigare.

Angående träning så måste jag be om ursäkt från DJUPET av mitt hjärta att de tre sista delarna av rörlighets umaningen inte kommit upp. Ska försöka ordna detta i veckan! ♥


Kram Ebba



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0