Lite efterlängtade svar

Gick igenom alla kommentarer precis och här kommer svar på lite frågor. Älskar när ni ställer frågor och jag kan hjälpa till. Ska absolut bli bättre på att svara! :)

Har du nåt bra tips på en hyfsat bra systemkamera som inte kostar typ 20 000 kr?

Svar: Canon EOS 6D för ca 15 000. Mycket kamera för pengarna!

Angående SHEINSIDE,
Är det någon tull på det man beställer eller finns det risk för det? 
Hur lång tid tar det innan man får hem det? 
Svar: Nej ingen tull och det tog ungefär 2-3 veckor att få hem varorna :)

Hej, jag ska strax börja beställa hem balklänningar inför nästa år & jag har tittat på en liknande den du bar på din bal. Det är bara en sak jag undrar, blev den skrynklig när du satt osv. eftersom den är i chiffong?
Svar: Lite skrynklig blev den ju såklart då chiffong lätt blir det. Men det var inget som syntes under dagen och kvällen så det behöver du inte oroa dig för. :D

Är dessa jeans modellen som heter Denimbyxa (denna http://www.zara.com/se/sv/dam/jeans/denimbyxa-c271007p2776779.html)?
Svar: HELT KORREKT! Köp dem du kommer inte ångra dig!

Hur tar du självprorträtt under vattnet?
Svar: Jag ställer in kameran på självutlösare och för att kameran ska stå still på botten lägger jag någon tungt på den, som en sten. Sedan simmar jag dit jag tänker mig jag ska stå på bilden och gör något tjusigt :)

Vilket redigeringsprogram använder du dig utav?
Svar: Adobe Photoshop CS5

Kan du snälla göra en video eller ett inlägg då du visar hur man kan redigera bilder så de blir så höstiga som möjligt?
Svar: Absolut! Håll utkik i oktober :)

Kan du inte snälla göra ett inlägg om höstens mode? Älskar verkligen din klädstil och blogg :)
Svar: Kan fixa ett inlägg redan imorgon om detta! =)

Åh vart har du hittat det sminkbordet!? Försökt hitta något liknande på loppisar men no luck, ser sådär härligt använt ut <3
Svar: Det är gammalt tyvärr. Min farfars mamma fick det i bröllopsspresent tror jag för ja länge sedan :)

Är det du själv på alla bilderna?
Svar: Ja jag är väl med på ungefär 90% av alla bilder, haha 

ÅH va härligt! Jag ska inom mindre än en månad åka utomlands för första gången på 6 år så är så HIMLA taggad & ännu mer när man ser dina fina bilder! 
Har du något speciellt tips man bör tänka på om man vill ha med sig kamera utrustningen och fota?
Svar: Tappa inte kameran i sanden, håll kameran i skuggan om du t.ex. spenderar en hel dag på stranden, självklart en bra väska till din kamera för att skydda mot sol och sand. Använd bandet till kameran och ha den runt halsen så ingen kan sno den ifrån dig. Ja och såklart, FOTOGRAFERA MASSOR! =)

 

Felicia
2015-10-01 @ 05:38:12
URL: http://feliciabeckius.blogg.se

Så fin bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0