EbbaLilliestrom.se med andra ord

Fick en förfrågan om att göra en liten presentation om vem jag är. Jag har ett äldre inlägg här som jag skrev för några år sedan haha. Skrattrar när jag läser den, men jag bjuder på den!

Let's start!

-          -          -          -          -          -          -          -          -          -          -          -          -          -          -          -

Ebba Lillieström.
Hon som faktiskt sitter här bakom skärmen och knapprar på tangenterna och som bildar stycken med text. Tjejen som redigerar bilder, videos och omorganiserar på denna blogg. Det är jag det. Ni kan även kalla mig Ebba eller Ebbis eller varför inte Ebbsan. Men jag föredrar Ebba och vill man vara specifik kör vi på Ebba Lillieström (Ebba Lilliestrom) som jag heter på så gott som alla olika sociala medier jag registrerat mig på.

Enligt google är jag mest känd för min blogg, men även mina gymnastik inlägg. Söker ni på "gymnastik blogg" är jag den första träffen enligt denna sökmotor. Vilket är HELT fantastiskt. Däretfer finner ni min instagram, mitt twitter konto och på fjärde plats hamnar en video som jag och min vän Hanna gjorde för tre år sedan.

Jag är 19 jordsnurr. Född 11 maj 1996 och tog mina första steg innan jag fyllde ett. När jag var liten ville jag bli delfinskötare (som många andra barn drömmer om) Jag skulle lära mig flytande engelska och resa jorden runt. Ja vi får se om jag fullföljer någon av mina drömmar från min barndom. Idag drömmer jag om att resa, studera och möjligtvis starta eget någon dag.

 


Vad gör jag då?
Jag bloggar och fotograferar främst. Men någon gång i månaden och om jag har tur även flera så dyker det upp en och en annan video på youtube. Jag hänger med min bästa vän (eller ja min tekniska bästa vän) Canon så gott som varje dag. Tillsammans fotograferar vi allt möjligt. Det började med att vi fångade blommor, fötter, hundar, landskap och fåglar på bild. Men idag är vi riktiga hajare på kameran och dess inställningar. Vi ägnar oss mestadels till självporträtt eller porträtt samt redigeringar i photoshop. Canon och jag är ett riktigt team och kommer alltid att vara. Bloggen min skapades för att jag skulle ha en webbplats att posta mina bilder på och skriva av mig lite. Men främst för bildernas skull (Vilket då var fötter, blommor, fåglar, hundar och ja you name it)


Gymnastiken
Jag har tränat gymnastik under en stor del av mitt liv och som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Slutade våren 2014 om jag minns rätt, men håller igång lite smått här hemma. Gymnastiken får synas i många inlägg, fotograferingar och tips då rörlighet är något jag brinner för utöver att hänga med min kamera. Jag älskar att sitta i spagat, stå på händer, volta ner i poolen, göra flickisar på stranden och göra kullerbytor i snön. Gymnastiken kommer alltid finnas i mitt liv på ett eller annat sätt




Vad ni får se här på min blogg
Gillar du fina bilder? Välkommen (Om du nu gillar mina fotografier).
Intresserad av gymnastik? Välkommen, här kan du hitta en hel del tips med jämna mellanrum.
Redigerar du bilder? Ja men välkommen det gör jag också och tips på hur jag gör kommer upp!
Har ni inget bättre att läsa? Välkommen! Jag hoppas att några ord eller fler kan underhålla dig en liten stund. :)
Du känner igen dig eller finner mitt liv intressant? Slå dig ner, följ mig på bloglovin och låt mitt liv bli en del av ditt liv. Bloggar handlar nog främst om inspiration och jag vill gärna inspirera er med vad jag gör om dagarna som någon annan lyckats inspirera mig med. Ni vet mitt favorituttryck,
INSPIRERA MERA!

Jag älskar varenda läsare. Ni som hittar hit av en slump en gång, ni som besöker min blogg dagligen, ni som kikar in ibland och ni som följer mig för att ni känner mig. Jag vill tacka er för att ni får mig att fortsätta inspirera och vara kreativ. Det är ni som fått mig skriva detta inlägg. Hur fantastiskt är inte det när ni väl tänker på det? Den här idéen hade jag inte genomfört utan er.

Välkommen till Ebbalilliestrom.se


Kram Ebba
Frida
2015-09-05 @ 21:34:47
URL: http://fridasmoln.blogg.se

Fantastiska bilder!

Linnea
2015-09-05 @ 23:03:19
URL: http://neeiis.blogg.se

Så roligt inlägg! :)

Sofia
2015-09-06 @ 14:41:02
URL: http://itgirls.se/sofiaanderskar

Jättebra inlägg! Kul att få veta mer om dig. :)

Emiza
2015-09-06 @ 14:57:32
URL: http://ewiza.blogg.se/

fina bilder

ISA
2015-09-06 @ 16:46:20
URL: http://isabyl.devote.se

Kul ju att få veta mer om dig tjejen :)

Angelica Bengtsson
2015-09-06 @ 21:30:32
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Du är så jäkla grym Ebba, och ger mig massor med inspiration!

Svar: Tack för de fina orden. Värmde verkligen i höst mörkret. Många kramar från mig,
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0