Hemklickat

Hej!
Har jobbat, tränat och storstädat idag! Imorgon ska jag nämligen möblera om i mitt rum och byta säng. Mamma har köpt mig en ny säng då den jag har nu är ett set möbler mina farfars föräldrar fick i bröllopspresent. Så imorgon blir det lite nytt och fräscht.
 
På tal om nytt och fräscht har jag fått hem min stora beställning från Gina tricot. Hittade så mycket fint så klickade hem så gott som allt.
Älskar allt då de satt precis som jag tänkte mig!
 
Polo || Singoalla topp || Jeans || Tröja || Topp || Kjol
 
Kram Ebba 
Frida
2016-02-06 @ 08:11:36
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Fina saker :)

Fairyland surprises
2016-02-06 @ 10:59:45
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Många fina saker där!

Lovisa
2016-02-08 @ 11:47:50

Hej!

Jag undrar hur du fick jobbet på skolan elle FÖRSKOLAN som du jobbar på. Tar själv studenten nu i sommar och vill gärna jobba på skolan i höst. kram

Svar: En bekant tipsade mig. Men jag vet att många skolor söker vikarier för längre perioder så hör av dig till alla skolor i ditt område om de behöver hjälp och vart du kan söka! :)
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0