4 från studenten

Ett halvår sedan jag tog studenten. Helt otroligt. Mer än ett halvår sedan till och med. Jag hat inge bilder från min studentdag då min kamera var inställd på manuell och min pappa fotograferade. Och pappa tittade inte på bilderna, vilket visade sig sedan att alla bilder var överexponerade och helt vita. Riktigt tråkigt måste jag säga, men det var mitt misstag att inte kolla inställningarna innan jag lämnade kameran till pappa. Tur nog så har mina vänner knäppt lite bilder och har helt glömt att visa några som Fannys familj tog på oss under denna speciella dag.


Kram Ebba
Amanda Simonsson
2016-01-13 @ 20:56:29
URL: http://fotografenmedcanon.blogg.se

Härliga bilder!
Vilket gymNasie gick du på?

Lovusa
2016-01-14 @ 15:31:55

Härligt! Var kommer din och annas kofta ifrån??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0