LONDON 01

Den där helgen i London. Jag kommer aldrig glömma den helgen. Bästa helgen på länge med mina älsklingar!
Åh vad jag saknar dem varje dag. Hälsa på någon man saknat får en ju att sakna den personen ännu mer. Hade nästan glömt vilka underbara vänner jag har som bor i ett helt annat land i en helt annan stad.

Vi flög från skavsta tidigt på fredagen och var framme i stanstead efter två timmars flygresa. Därifrån tog Elin och jag bussen in till London. Jag har aldrig varit i London och mitt första intryck var en stad med trånga gator, mysiga pubbar, brunt tegel och röda bussar i MÄNGDER. Ja lite utav det man hade föreställt sig från början. Elin och jag reste sedan vidare från vår hållplats Liverpool station mot Kennington där Hanna och Emma har sin lägenhet. Deras trevliga rumskamrat Amanda förklarade vägen och släppte sedan in oss. Vi lämnade väskorna och begav oss ut i storstan för att överraska våra pinglor på jobbet!

Att se en saknad vän efter flera månader var efterlängtat. Både Hanna och Emma kändes lite smått overkliga först, men den känslan försvann efter en står kram och prat. Medan vi väntade på att deras arbetsdag skulle sluta vandrade vi runt i London och kikade i några affärer. Sedan blev det en efterlängtad fika innan vi åkte hem till deras lägenhet för tacomys. Snackade fram till midnatt ungefär och sedan var det läggdags för en dag full av äventyr i mina vänners nya hemstad.




Kram Ebba
Erica
2016-01-25 @ 19:53:30
URL: http://ericaskyllkvist.se

Åh London, en favoritstad definitivt! :} Låter som du hade en toppenhelg, kul att träffa kompisar man inte ser så ofta. Superfina bilder!

Ha en fin kväll!

Josephine
2016-01-25 @ 20:44:06
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Super fina bilder verkligen:) Lycka till med din blogg, kram

Malin
2016-01-25 @ 22:24:50
URL: http://mauolin.blogg.se

man kan inget annat än älska den staden!!

Lollo
2016-01-27 @ 09:39:54

Vad jobbar dina kompisar i london med?
Spännande resa annars!

Svar: I klädbutik :)
Kram
Ebba




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0