LONDON 03

Last day in London.
Sorgligt men sant vaknade vi upp på söndagen med vetskapen om hemfärd på eftermiddagen. Dock stoppade inte detta oss från att roas oss med våra vänner ute på stan. Vi hade faktiskt så trevligt att Jag och Elin tappade bort tiden. Vi hann faktiskt inte med någon buss som skulle ta oss till flygplatsen i tid så vi fick ta en svindyr taxi ut till Stanstead. Det blev så stressigt och rörigt att vi hann bara krama om våran älskade Hanna och Emma. Sedan plötsligt var vi på väg ifrån dem ännu en gång. Elin och jag satt och grät i taxin. Det var så sorgligt. Det var inte den dyra taxin jag grät över och inte heller den missade bussen direkt. Utan det tog verkligen på mig att bara dra utan att kunna tacka för en fantastisk helg och krama om båda två ordentligt. som tur är så träffar jag Emma redan imorgon då hon flugit hem under sin semester. Så här i detta inlägg kommer en JÄTTESTOR kram till dig Hanna ♥ Längtar redan efter att få krama om er igen! Kompisar ♥♥
Love you!

Längtar redan tillbaka till London och stadens äventyr!


Kram Ebba
Amanda Simonsson
2016-01-27 @ 16:22:53
URL: http://fotografenmedcanon.blogg.se

Vilka underbara vänner du har ebba!
Så Vackra bilder du/ni tagit :)
Kram

matilda ♥
2016-01-27 @ 18:40:36
URL: http://matiiildaa.blogg.se

Sååå underbara bilder!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0