Årets konserter

Jag ska alltså gå på tre konserter mellan juni och september!! Det ska bli så kul! På schemat står Håkan Hellström i Ullevi den 5:e juni. Beyoncé i Köpenhamn den 24:e juli och Justin Bieber i Stockholm 29:e september! Plus att jag och Anna checkade av Melissa Horn för snart en månad sedan och hon var ju helt magisk live. Både Hellström och Beyoncés konserter leder till miniweekends i Göteborg samt Köpenhamn och jag längtar som ett litet barn längtar efter julafton. Ska ni se några artister i sommar?


Kram Ebba
magdalena
2016-03-01 @ 21:32:24

I slutet av denna månad ska jag åka till london och se Little Mix och i juni 5 seconds of summer i globen! :)

Hanna
2016-03-05 @ 12:30:14
URL: http://lillemanhanna.blogg.se

Ååh! SKulle också vilja se Beyoncé, men fick inga biljetter.. Ska i alla fall se Justin och Håkan. Har dock ingen att gå med på Håkan för mina kompisar fick inte biljetter, så jag kanske måste sälja min biljett :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0