Den som aldrig har gjort ett misstag har aldrig provat något nytt

Jag är så redo för vår! Ni anar inte hur mycket jag längtar. Vill kunna spendera min tid ute utan att frysa och gå omkring i mina tygskor. Eller framför allt ser jag fram emot att fotografera ute i solen bland blommor och gröna blad.

Imorgon ska jag in till Linköping med Stina. Gå runt lite på stan och käka någon god lunch innan vi åker hem igen. Ser fram emot det. Nu ska jag slänga ihop lite härliga kollage och kanske en animering. Sen ska jag se på film! :)

 
Kram Ebba
Anonym
2016-03-04 @ 22:13:28

vilken film blir det? :)

Fairyland surprises
2016-03-04 @ 22:14:07
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Längtar också efter vår och värme!

Matilda Berlin
2016-03-05 @ 13:23:33
URL: http://matildaberlin.blogg.se

Då är vi två! vår, sol och värme nu tack!

Klara
2016-03-05 @ 18:00:55

Riktigt fIn jeanskjol du haR, var kommer den i från?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0