Jag har två bloglovin konton?

UPDATE
Problemet är löst. Det var faktiskt väldigt enkelt fanns en knapp för "Flytta följare" Tjohoo!



Hallå min blogg har lyckats få två olika sidor på bloglovin att följa. Kan jag slå ihop dessa på något sätt?? Känns som att det blir rörigt både för er och för mig när det kommer upp två resultat?  Ett är kopplat till min egen domän ebbalilliestrom.se och ett är till ebbalilliestrom.blogg.se. Någon som vet något om detta, kommentera här nedan :)

Följ min blogg med Bloglovin
Följ min blogg med Bloglovin

 

Kram Ebba
Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborgq
2016-03-12 @ 21:45:45
URL: http://www.mariaekblad.se/blogg

Det blev så för mig också näR jag bytte till egen domän för längesedan. Det var bara att maila bloglovin så förflyttade de följarna till rätt konto och raderade det gamla. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0