I ljuset skapas skuggor

JA! Äntligen är inställningarna återställda på min webbläsare och bilderna funkar igen. Nu kan jag blogga precis som vanligt igen. Jag är så lättad!

Idag har varit en bra dag. Jobbade från 11 - 17 och direkt efter blev det att hjälpa till på gymnastiken. Har precis ätit och ska faktiskt chilla framför en bra film då all min energi är slut. Imorgon är det en ny dag med jobb och etferåt blir det lite träning med Anna. Imorgonkväll ska jag BLOGGA, BLOGGA och BLOGGA! Så har du förslag på något du vill se här, KOMMENTERA! :)

oktober 2013

Kram Ebba
 
Veronica Wallgren
2016-03-03 @ 19:44:09
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Så härlig bild! :)

Matilda Berlin
2016-03-03 @ 21:08:58
URL: http://matildaberlin.blogg.se

Åhh vilken härlig bild! Heeelt fantastisk =)

Caroline
2016-03-19 @ 20:17:40

Hej ebba! jag skulle jätte gärna vilja läsa ett blogginlägg om fototips och fotoknep som du använder dig utav.. samt Saker man ska tänka på eller hur du brukar planera inför en fotografering osv. jag har fotograferat ända sedan 2012 och du inspirerar mig så mycket! jag tycker verkligen att du är otroligt duktig på det du gör och mycket kreativ. en sak jag undrar över väldigt länge är; hur gör du så att du kan ta seriefoton när du tar självporträtt? vad använder du för inställning?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0