I staden växer inga blommor

Förlåt för den dåliga uppdateringen men det har strulat lite med blogg.se och min webbläsare. Har antagligen råkat ändra inställningar så internet hittar inte bild funktionen och min blogg utan bilder är som kärlek utan kyssar, ingen bra kombination. Så nu har jag mejlat lite bilder till min mac så kan jag blogga härifrån. Så gissa vad jag ska göra idag... Jag ska försöka nollställa min stationära dator så jag kan blogga utifrån den där photoshop finns!

Oavsett har haf haft en liten bloggtorka, men nu är jag nog på banan igen. TJOHO! :)


Kram Ebba
Amanda Simonsson
2016-03-01 @ 18:10:45
URL: http://fotografenmedcanon.blogg.se

Kul att du Är tillbaka, alltid lika roligt när du uppdaterar bloggen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0